Veilig aangekomen

30 oktober 2009 - Paramaribo, Suriname

Na 10 uur vliegen (ruim 4 films, 2 maaltijden en duizenden wolkjes uit mijn raampje) kwam ik gisteren aan in de verstikkende hitte van Paramaribo. 33 Graden celsius. Een taxibusje manoevreerde me op behoorlijke snelheid links en rechts door het verkeer heen naar mijn appartement nabij het centrum. De huisbazin/ onderbuurvrouw was uit vissen. Gelukkig liet mijn huisgenoot (ook coassistente) mij binnen. Daar ben ik halverwege tijdens het uitpakken onder mijn klamboe in slaap gevallen. Vandaag na een prima koude douche (ze hebben hier alleen maar koud water) ben ik het centrum in gewandeld, en nu zit ik in een onherkenbaar internetcafe waar ik mijn netbook aan kon sluiten mijn eerste blog vanuit Suriname te tikken. Raar hoor! Foto's volgen.

Dus, ik en mijn bagage zijn goed aangekomen. Ben nog aan het acclimatiseren. Maandag begin ik in het ziekenhuis met dermatologie.

1. Cilly:
    30 oktober 2009
    Er komt een moment dat je went aan de hitte (hoop ik). Fijn dat je er bent en dat het gaat beginnen dit grote avontuur. Dikke zoen.
  2. Julia:
    30 oktober 2009
    Hee bar! Wow, je bent er!!
    Nu je draai en plekje vinden en dan maandag echt beginnen. Spannend, hoe was de vis? ;)
    Ben erg benieuwd naar de eerste foto's!
    Succes met wennen aan de vochtige warmte, je wordt er vast heeeeeel relaxed van.
    :* Liefs juul
  3. sjel:
    31 oktober 2009
    lekker dat je goed bent aangekomen. spannend hoor.
    geniet, we denken aan je!
    dikke zoen x
  4. Jeroen:
    Hey Bar,

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Doe rustig aan daaro! En tsja, heefst ze nog wat gevangen die huisbazin van je?

-Jod
  5. Barbara:
    Hee Jod!
    Ze heeft samen met haar zus 6 vissen gevangen en later opgegeten. Hoezo is vissen een mannensport?
  6. Daan:
    1 november 2009
    Zulke lange vliegtrips zijn nooit leuk :) Maar destination reached! Misschien gaat de huisbazin lekkere suri vis voor je klaarmaken :)